Skład chóru

Sopran

Najrzadziej spotykany głos kobiecy, osiągający brzmienie zarówno liryczne, jak i dramatyczne. Charakteryzuje się rozległą skalą, zwykle od c1 do c3. Przez orkiestrę przebija się korzystając z techniki squillo. Partie dla sopranów spinto znajdują się głównie w operach Giacomo Pucciniego (np. Butterfly w Madame Butterfly, Floria Tosca w Tosce czy Manon w Manon Lescaut) oraz Giuseppe Verdiego (np. Elisabetta w operze Don Carlos).

  • Pawluczuk Natalia
  • Bandzerewicz Aleksandra
  • Płanda Dorota
  • Czarnecka Emilia
  • Czapska Dorota
  • Grajcar Wiktoria
  • Karwowska Kinga
  • Mężyk Laura

  • Rypina Alicja
  • Chałas Zofia
  • Puszkarska Joanna
  • Rypina Patrycja
  • Jaszczuk Karolina
  • Jaszczuk Teresa
  • Karwowska Weronika
  • Sawczuk Gabriela

  • Zajączkowska Alicja
  • Jaroszuk Wiktoria
  • Pawluczuk Emilia
  • Pawluczuk Julia
  • Steckiewicz Magda
  • Zakrzewska Patrycja
  • Majewska Karolina
  • Kozłowski Dawid

  • Gomoła Wiktoria
  • Czyromiszkin Michał
  • Smoliński Szymon
  • Jahołkowski Jan

Alt

Nazwa partii wokalnej niższa od sopranu (w kolejności od najwyższych partii sopran, alt, tenor, bas); rodzaj głosu ludzkiego niższy od sopranu i mezzosopranu. Zwykle obejmuje skalę od g (nieraz f) do d2. Cechuje się mniejszą rozpiętością niż kontralt.

  • Bobko Aleksandra
  • Bandzerewicz Magdalena
  • Chałas Julia
  • Rypina Paulina
  • Matejek Klaudia
  • Mitura Maja
  • Zając Anna
  • Zielińska Wiktoria

  • Drąg Jakub
  • Wasilewski Bartosz
  • Stawarz Julia
  • Sterniczuk Aleksandra
  • Myć Patrycja
  • Oleksiuk Agata
  • Wiśniewska Paulina
  • Jufimiuk Klaudia

  • Sykacz Małgorzata
  • Smoliński Maksymilian
  • Jarząbkowska Kinga
  • Tabulska Wiktoria
  • Kosińska Lena
  • Żuk Paulina

  • Przygrodzki Michał
  • Stężała Marta
  • Rymarczuk Karolina
  • Wrzaszcz-Tkaczyk Karolina
  • Maleńczuk Alicja
  • Szydłowska Agnieszka

Tenor

Tenor jest najwyższym głosem męskim osiągalnym rejestrem piersiowym (patrz: technika śpiewu). Zwykle obejmuje zakres od c do c2. Wyróżniamy kilka rodzajów tenoru – tenor liryczny (np. Luciano Pavarotti, Wiesław Ochman), tenor dramatyczny (np. Mario Del Monaco) często o ciemniej i metalicznej barwie oraz tenor spinto (np. Plácido Domingo). Skala tenorowa sytuuje się więc pomiędzy skalą barytonu a męskiego altu (śpiewanego falsetem).

  • Denisiuk Paweł
  • Bilkiewicz Kamil
  • Kempiński Igor
  • Szendel Karol

  • Smyła Daniel
  • Leszczyński Bartłomiej
  • Przygrodzki Kamil
  • Jahołkowski Dominik

  • Arseniuk Piotr
  • Chałas Michał

Bas

Najniższy solowy i chóralny głos męski, sięgający od D wielkiego do f razkreślnego (różne źródła podają różne skale). Basem określa się też osobę śpiewającą basem (w przypadku głosu w chórze używamy liczby mnogiej basy). Istnieje kilka rodzajów głosów basowych. Basso cantante (bas śpiewny) to rodzaj basu o przepięknej, szlachetnej barwie dźwięku i szerokiej skali. Basy cantante nierzadko wykonują też partie przeznaczone dla bas-barytonów czy nawet barytonów.

  • Chuda Michał
  • Ciesielski Mateusz
  • Wiśniewski Marcin
  • Gajewski Szymon

  • Czyżewski Paweł
  • Dawidziuk Mateusz
  • Potocki Mikołaj
  • Grajcar Maksymilian

  • Melaniuk Patryk
  • Sokólski Paweł
  • Markowski Maciej
  • Przybysz Aleksander

  • Rymarczuk Michał
  • Charewicz Michał