Skład chóru

Sopran

Najrzadziej spotykany głos kobiecy, osiągający brzmienie zarówno liryczne, jak i dramatyczne. Charakteryzuje się rozległą skalą, zwykle od c1 do c3. Przez orkiestrę przebija się korzystając z techniki squillo. Partie dla sopranów spinto znajdują się głównie w operach Giacomo Pucciniego (np. Butterfly w Madame Butterfly, Floria Tosca w Tosce czy Manon w Manon Lescaut) oraz Giuseppe Verdiego (np. Elisabetta w operze Don Carlos).

  • Pawluczuk Natalia
  • Bandzerewicz Aleksandra
  • Karwowska Kinga
  • Puszkarska Joanna
  • Karwowska Weronika
  • Sawczuk Gabriela
  • Jaroszuk Wiktoria
  • Hubczuk Dorota
  • Majewska Edyta
  • Czajka Alicja
  • Kondratiuk Oliwia
  • Brojek-Tolkki Viktoria
  • Kozłowski Paweł
  • Stawarz Julia
  • Kalicka Julia
  • Kosińska Zuzanna
 
  • Gajowy Oliwia
  • Gajowy Wiktoria
  • Łazowska Hanna
  • Osypiuk Jakub
  • Wasilewska Judyta
  • Siłakiewicz Helena
  • Piaszczyk Alicja
  • Kozłowska Weronika
  • Jaszczuk Aleksandra
  • Kazimierak Zofia
  • Kulas Weronika

Alt

Nazwa partii wokalnej niższa od sopranu (w kolejności od najwyższych partii sopran, alt, tenor, bas); rodzaj głosu ludzkiego niższy od sopranu i mezzosopranu. Zwykle obejmuje skalę od g (nieraz f) do d2. Cechuje się mniejszą rozpiętością niż kontralt.

  • Rypina Paulina
  • Szydłowska Agnieszka
  • Rymarczuk Karolina
  • Zielińska Wiktoria
  • Jarząbkowska Kinga
  • Stężała Marta
  • Wrzaszcz-Tkaczyk Karolina
  • Szutko Patrycja
  • Szutko Iza
  • Rogulski Damian
  • Babkiewicz Amelia
  • Hawryluk Gabriela
  • Hodun Kinga
  • Zieliński Antoni
  • Jaszczuk Hanna
  • Sulej Karolina
  • Stężała Ewa
  • Panasiuk Gabriela
  • Majewska Karolina
  • Kosińska Lena
  • Jarosiewicz Inga
  • Kołcoń Kacper
  • Babkiewicz Karolina
  • Skowron Patrycja
  • Skowron Amelia
  • Makarska Zofia
  • Sadowski Gabriel

 

Tenor

Tenor jest najwyższym głosem męskim osiągalnym rejestrem piersiowym (patrz: technika śpiewu). Zwykle obejmuje zakres od c do c2. Wyróżniamy kilka rodzajów tenoru – tenor liryczny (np. Luciano Pavarotti, Wiesław Ochman), tenor dramatyczny (np. Mario Del Monaco) często o ciemniej i metalicznej barwie oraz tenor spinto (np. Plácido Domingo). Skala tenorowa sytuuje się więc pomiędzy skalą barytonu a męskiego altu (śpiewanego falsetem).

  • Denisiuk Paweł
  • Arseniuk Piotr
  • Przygrodzki Kamil
  • Drąg Jakub
  • Zieliński Maciej
  • Smoliński Maksymilian
  • Jahołkowski Jan
  • Kozłowski Dawid
  • Sadowski Adrian
  • Rogulski Patryk
  • Gołębiewski Bartosz
  • Dobrzyński Dominik

Bas

Najniższy solowy i chóralny głos męski, sięgający od D wielkiego do f razkreślnego (różne źródła podają różne skale). Basem określa się też osobę śpiewającą basem (w przypadku głosu w chórze używamy liczby mnogiej basy). Istnieje kilka rodzajów głosów basowych. Basso cantante (bas śpiewny) to rodzaj basu o przepięknej, szlachetnej barwie dźwięku i szerokiej skali. Basy cantante nierzadko wykonują też partie przeznaczone dla bas-barytonów czy nawet barytonów.

  • Chuda Michał
  • Wiśniewski Marcin
  • Czyżewski Paweł
  • Dawidziuk Mateusz
  • Potocki Mikołaj
  • Czyromiszkin Michał
  • Kuc Jakub
  • Artemiuk Kacper
  • Waśkiewicz Bartłomiej
  • Makarski Adam
  • Wasilewski Bartosz
  • Jaszczuk Tomasz
  • Jarosiewicz Radosław
  • Bogusz Szymon
  • Przybysz Aleksander